Ben düzenli olarak gidiyorum her ay doz düzenlemesi yapılıyor. Hızlı çalışması bir süre sonra hayat kalitenizi çok etkiliyor. Kalp çarpıntısı, titreme, sinir gibi belirtileri yoğun yaşıyorsunuz takip edilmesi daha doğru olur sizin için aksatmadan mutlaka gidin.