Bebeğim şu an 3 buçuk aylık bir haftadır meme reddi yaşıyoruz bu hafta iyice huysuzlaştı Ağlamaları dinmiyor uykuya zor geçiyor memeyi zorla tutturuyorum biberon verdiginde de almıyor geceleri aşırı huysuz artık tükendim gerçekten dördüncü ay atağı mıdır acaba bu meme reddi ne zaman hafifler neler yapabilirim ayakta gezerek emzirmeyi denedim karanlık odada emzirmeyi denedim sakinken vermeyi denedim ama çocuk çığlık kıyamet gidiyor