aysss001 Uykum geliyor bebeğimde ses çıkarıyordu ama geri dalmış bende o uyanacak diye biberonu hazırladım sıcak suya koydum anne sütü 20.30 da uyudu tam 3 saat oldu Biberonu şimdi içireyim mi yarı uykuluyken yoksa onun mu uyanmasını bekleyeyım
piyanistbanabirak aysss001 yarı uykulu vaziyette ise içirebilirsiniz ben tam uyanmadan mama yapıp içiriyordum gazını çıkarıp altını değişip geri uyutuyordum bir şey olmaz diye düşünüyorum ama dikkat edin kusma konusunda falan, küçükse eğer
Bebegimm1 aysss001 1.ayından snra uyanmasını bekleyebilirsnz sütün tadına bakın bozulmuşmu diye galiba dışarda 3 saat kalıyor
dgltkn aysss001 uyandırma canım doktorum 2 aydan sonra uyandırma demişti o zamanlar bana çünkü alışkanlık yapıyorlar
bahar_sema aysss001 bence yari uyanik sekilde icirebilirsin ben oyle yapiyordum hem acikip tekrar kalkmaz