Merhabalar,
37+5 haftalik sezeryan ile suyumun gelmesi üzerine bir doğum gerçekleştirdim. Allah’ıma çok şükür ikimizde sağlıklıyız, fakat 3 saatte bir anne sütü ile beslenmesinde sorunlarimiz var, emzirmek için yaklastirdigimda 2kere cekiyor sonra bırakıyor tam sağlıklı emziremiyorum. Doydumu doymadımı endiselerim oluyor. Hastahanedede aç kalmasın diye 2 kere mama takviyesi yapildi. Aç kalirsa hastalanmasindan sarılık olmasindan çok korkuyorum. Meme ucuma yaklaştığında ya agliyor yada 2-3 kere emiyor birakiyor uyuyor sonrasinda. Tecrubeli anneler sizlerden destek bekliyorum ne yapmaliyim şimdiden teşekkürler 😞