Uyku problemimizi çözemiyoruz ya,kızım 15 aylık hep kucakta ayakta yürüyerek uyumaya alıştı (eskiden reflüsü falan vardı ) bu alışkanlık olarak kaldı şimdi çok ağırlaştı artık her vakit kucakta uyutmak çok zor oluyor , bir çözüm bulduk akşamları eşimle uzanıyoruz uyuyor numarası yapıyoruz piş piş açıyoruz o da belli bir vakit zıplıyo hopluyo uyuyo ama şöyle bir problemimiz var akşam 23.00 den önce bu şekilde uyumuyor 😞 15 aylık bir bebek için çok geç vakit çok üzülüyorum ne yapsam bilemiyorum (sabah 8 buçukta kalkıyor )
Bu yatağa uzanıp uyuma işini yapmadan önce uyku düzeni iyiydi 20.00 da falan uyuyordu bu düzen kollarım bakımından iyi oldu ama onun bakımından iyi olmadı şimdide bu saatlere alıştı bu saatlerde uyumak uyanmak istiyor ay ne yapabilirim varmı öneriniz