9793selaam Doğum yapalı bı ay oluyor ara ara gün boyu kafam ağrıyor kırk ağrısı diye duydum halk arasinda sizde de oldu mu yada şuan ben gibiyseniz oluyor mu .bı geçiyor gibi oluyor bı azalıyor bı kuvvetleniyor .
nnoktaa 9793selaam vajinal doğum yaptım öyle bir sorun yaşamadım. Bence bir doktora danışın geçmiş olsun.
derintoss Bende normal doğum yaptım ama baş ağrısı yaşamadım. Su tüketimin az olabilir canım ben suyu az içtiğim zaman baş ağrısı yaşıyorum
Retzja Doğum esnasında vücut kaslarını çok fazla kasmaktan kaynaklı oluyor. Baş ağrısı çeken de fazla lohusalık sürecinde.
9793selaam Retzja yani bir ay oldu ara ara geliyor geçiyor kulaklarımın üstünden şakak kemiklerimden ağrıyor kafamın tepesi ağrıyor bir geçiyor gibi oluyor Bir tekrar başlıyor onunla alakalıdır diye düşündüm ben de ama bu tarz mı ağrıyor acaba