4 ay düzenli şekilde Yasmin kullandım baktım reglimi azaltıyor ilk iki gün bile zar zor kanamam oluyor diye bıraktım 2 ay kadar dün 21. Günde tekrar adet oldum ve yine inanılmaz derecede minimini adet kanamam oluyor Yasmin böyle yapıyor mu napayım bilmiyorum ya