fza benim eşim 11:00/00:00 saatleri arasında çalışıyor bizim düzenli rutinimiz vardır . Çocukları en geç 22;00 de yatırmış oluyorum . Eşim gelene kadar evi falan toplarım kendime bakım yaparım sonra hergun düzenli dizi izleriz mesala şuan kuruluş osmandayiz hergun bir bölüm izleriz. Gece saat 02:00/03:00 oluyor sonra da uyuruz hafta içi bir gün izinlidir izinli gününden bir kaç gün önce plan yaparız birlikte bir hafta çocuklarla bir hafta çocukları bırakıp baş başa sinemadir , yemek, hamam yada gezmek istedigimiz bir müze vs yada yakın kilometrede olan gezilecek ilçe falan . Ayda 1 günü kendimize ayiririz ben çocukları anneme yada kayınvalideme bırakıp arkadaslarim ile plan yaparım eşim de kendi arkadaşı ile plan yapar böyle alışılmış bir rutinimiz olduğu için zor olmuyor .