Pazar günü fenerbahçe maçına gitmeyi düşündük ailece ama bebeğimizle hiç gitmedik. Futbolu çok seviyor gool gol diye bağırır oynar oynayan görse izler forma giymeyi de çok seviyor ama o kalabalıkta gürültüde durur mu bilemedim daha önce gidenler var mıdır acaba nasıl geçti gidilir mi sizce😄