Bebeğim bugün 1.yaşına girdi işaret parmağı kullanmıyor diğer gelısımlerde pek sıkıntı görmüyorum
Desteksız oturuyor eşyalara tutanrak yürüyor tek başına yok
İşaret prmagı ile gösterme yok ,küçük nesneleri tutuyor
Güle güle canı isterse çok arada yapıyor alkış yapıyor sar sar makarayı şarkısında ellerini taklit ediyor sar sar şeklinde
Elindekine ver ver dersen veriyor
Ağzımı açıp aaa dersem ağzıma götürüyor
Ceee oyunu oynuyor
Ama işaret parmağı göstermemesi beni deli ediyor ya normal mi