Şahsen oğlum 2 yaşına girecek. Tüm aşılarını yaptırdım. Ama 1 yaş aşısı oğlumda bağırsak düğümlenmesi yaptı. Ve kendi çabalarımla hastalığı doktorlar anladı. Kısaca doktorlara dayattım bir problem var diye. 3 hastane gezdim 1 gün içinde. En son ambulansla üniversite hastanesine yollandık. 18 ay aşısını yaptırdım ama 2 gün sürekli kakasını yapacak mı ve nasıl kaka yaptı diye bezini kontrol ettim. Aşı asla bir şey yapmıyor diye bir şey yok. Korkutmak için yazmadım bende aşılarını düzenli yaptırıyorum, Aklınızda bulunsun diye yazıyorum.