Merhaba sevgili analar 😘🥰 ben Avrasya Hastanesi Gaziosmanpaşa’da doğum yaptım. Kızımın ilk kontrolleri de aynı hastanede Ahmet Hakan Gedik tarafından yapıldı. Çok tatlı, çok iyi bir doktor, zaten duyuyorduk da tanıdıklardan falan ama aşırı yoğun bir doktor. Geçen gün 1.ay kontrolü için randevu alayım diye aradım 1 ay doluymuş. Çocuk da sürekli randevuyla gidemez ki Allah muhafaza hastalığı falan olacak, acil gitmemiz gerekebilir. Bu nedenle Gaziosmanpaşa civarında iyi bir çocuk doktoru arayışındayım. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🤩