26 aylık oğlum 3 gündür meme hiç vermedim bugün ara ara meme dedi ama yara olmuş dedim bant yapıştırmıştm zaten sorum şu bu sormalar tamamen ne zaman biter bide her sabah 6 gibi kalkıyor meme için ağlıyor bunlar geçici mi yoksa hep böyle devam mi edicek