Çocuğum 14.5 aylık. 1yasini iki hafta geçerek emeklemeye başladı. 1yas asisinda aile hekimi ve ebeler yürümesinin geciktiğini sol ayaginda sorun olabileceğini söyledi. Ayağa kaldırdığım zaman sağ ayağını düz şekilde basiyor sol ayağının parmak ucuna basiyor ya da yürüdüğü zaman içine basiyor. Çocuk doktoruna da götürdük ortopediye de. İkisi de bi sıkıntı görmediklerini yürüme başlangıcında olabileceğini söyledi. Ama yürüme hevesi hala yok. Tutunduğu her yerden ayağa kalkıyor dikiliyor dikilirken düz basiyor yürütmeye çalıştığımda içe ve parmak ucuna basiyor. Yaşayan var mı ?