barlaskomm Kızlar ben cuma günü yola çıkacağım ilk defa dokuz saatlik bir yola gideceğiz kendi arabamızla çocuğu yolda nasıl önerisi olan olursa çok sevinirim gerçekten çünkü daha önce hiç bu kadar uzun bir yolculuk yapmadım 16 aylık oğlum
myavocado barlaskomm Gece yolculuğu yapma imkanınız olmaz mı gece uykusu saatine denk gelse diye düşündüm de.
sifirekran_bolkitap barlaskomm gelen tüm tır kamyon ne varsa sayın😀 en güzel uzun yol aktivitesi. Yolda geçerken ağaçları meyve ağacı hayal edin şu elma ağacıymış pıt pıt topladık hadi yiyelim ımmm pek de lezzetliymiş gibi😀 Sonra şakacıktan ambullans itfaye filan olun 😃
barlaskomm myavocado ya onu bizde düşündük ama eşim hiç gece yolculuk yapmadı süremem gece sıkıntı olur diyor