semos1804 Bacılar sorum başlıkta 21 aylık kızım var yani daha konuşamıyor kelimesi var ama onu anlatmaya yeterli değil anne baba dede kedi diyor bişeyler daha diyor da onlar anlaşılmıyor yani ne zaman doğru zaman sizce deneyimleriniz neler🥰
DuruAselEmr semos1804 31 aylık daha 1 hafta oldu bırakalı ve hiç zorlanmadı bende yorulmadım.Bence sizinki daha küçük yaza kadar bekleyin en azından.
sifirekran_bolkitap semos1804 21 aylıkken bıraktık. Sabah kuru kalkıyordu ve bezi bağlatmıyor çekiyordu. Kakayı bezi çıkarınca yapyorprdu. Erkendi bizim için ama süreci oğlum zorladı😀
sessi semos1804 20 aylıkken bıraktık bizde üç dört güne kavradı kendisi çok hevesliydi zaten tuvalete 19 aylıkken götürüyordum yapıyordu çişi ama şu an sıkıldı zorla gidiyor son ana kadar oyunu bırakıp gitmiyor gece tamamen tutuyor kalkmak istemiyor 26 aylık şu an sürekli bir kez kaldırdım geceleri artık kaldırınca ağlıyor diye bir haftadır kaldırmıyorum tutuyor
semos1804 ilay-mom yani dediğim için konuşması gerekmez mi önce fazla kelimesi yok birde sabahları kuru kalkması gerekiyor diye bir yerde okumuştum kuru da kalkmıyor hiç
tugceduru23 Bence 2,5 tan önce zor oluyor. Vakitni bekleyin diğer türlü hem sizi hem bebeği yoracaktır
Zhr_ygz semos1804 20 veya 21 aylıktı galiba kelimesi yoktu çişi gelince eliyle gösterdi 2 günde hem gece hem gündüzü bıraktı çocuğunuz hazırsa kolay olur
Ballilokmam11 semos1804 26 aylıkken bıraktı zaten kakasini söylüyordu çişi de 1 hafta içinde alıştık ondan önce de saatte 1 oturuyordun kazasız atlattık süreci
yasminmomy semos1804 ıkı buçuk yaşında bıraktı 2 yaşına kadar az konuşuyodu sonra açıldı ve bıraktık kendısı söylemesi lazım çişi kakayı daha erken zamanı gelince kendını beli ediyor zaten ama ben ara ara hep götür oturtuyodum tuvalet ve lazımlıga onun etkisi de çok sizin daha küçük yaza doğru bıraktırmanız daha mantıklı
ars9824 semos1804 ben burda bekleyim 16 aylık kızım var yaza bıraktırmayı deneyeceğim bende çiş diyor ama yapınca söylüyor bide kakasını yapınca poposunu tutup yanıma geliyor İnşllah kolay öğrenirler
yasemin0000 Marianne benim oğlumda 11 aylık. Bez değiştirirken çiş demeyi öğrettim yaz gelsin deneyeceğim siz neler yaptınız
Oyle-iste semos1804 33 aylık başladım 1 ayda öğrendi şükür.(erkek) Kışa denk geldi yoksa 2.5 yaşında başlardım yavaş yavaş.
canimpapatyam Son 1 haftadır altı açılınca ağlıyor. Kaçardı ama ağlamazdı. Çok nadir de olsa bazen kuru kalkıyor. Bir de yaparken ya da yaptıktan sonra son zamanlar çiş diyor. 21 aylık. Sizce hazır mı?
Tugceonrdml_ semos1804 biri 34 aylık diğeri 29 aylık bıraktı ikisinin de benimde hazır olduğum zaman bıraktık
momas semos1804 bekliyim burda oğlum 17.5 aylık olacak bende 22-23 aylıkken bıraktırmak istiyorum tam yaz oluyor haziran temmuz iyi olur 🥲🥲🥹🥹
adeninannesi06 semos1804 22/23 aylıkken başladı kızım ama konuşma becerisinin iyice gelişmesi gerekli acele etmeyin korkuya sebep oluyor hiç yapmıyorlar