barlaskomm
Oğlum da 17 aylık, aşırı hareketli oluyorlar bu dönemde, ben asla yatağa güvenemiyorum. Evde park beşikte yatıyor, yazın annnemlerin yazlığında oğlumla yer yatağında yattık, o zaman 10-11 aylıktı. Ben soğuk sıcak demem yer yatağında yatırırdım, eğer park beşik götürme ya da alma imkanı olmayacaksa.