Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 10 aydır Kurtköy Ersoy hastanesinde Elif ruşen vayvada isimli doktora gidiyoruz. Fakat son zamanlarda sürekli bir şeyler pazarlamaya çalışması can sıkıcı olmaya başladı. Bebeğim 4 gündür geceleri ağlayarak uyanıyor ve orta kulak iltihabı geçirdiği için ondan şüphe edip kontrole götürdüm fakat doktor kulakta herhangi bir problem olmadığını söyledi .gayet sağlıklı bir problem yok dedi. Tüm bunlara rağmen antibiyotik yazdı antibiyotik başlayalım dedi “ önlem amaçlı” çok ilginç yani bir sorunu olmayan bebeğe antibiyotik yazması ve bu süreç 6. Ayında başladı alerjik bebek olduğu için hafif hırıltı duysa antibiyotik yazıyordu. Bebeğime antibiyotik kullandırmak istemiyorum. Bunun yerine sarımsak veriyorum az yoğurda katıp. Lütfen gerçekten memnun kaldığınız doktor ve hastane isimleri paylaşabilir misiniz? Antibiyotik sevdalısı doktorlardan gına geldi gerçekten gerekmedikçe antibiyotik yazılması beni hayretler içinde bıraktı