Bende 2 ay önce taktırdım doktor 1 ay sonra kontrole gel dedi gittim bir sorun yok kayma düşme vs dedi ama ara kanamalar olur korkma adette uzama da normal dedi vücut tehdit algılıyor onu atmak için uğraşıyormuş korkma bence ama işin rahat edecekse bir doktorla görüş