asyakubraa herkes bes demiş ama onu ben kendi yaşlılığım için düşünüyorum, ikinci bir emekli maaşı olarak. Kendi hesabımda fon hesabı açtım, birkaç fon aldım dengeli bir şekilde çocuklara verilen altınları, harçlıkları koyuyorum. Çocuklara verilen her şey onlara ait olduğu için not tutuyorum mutlaka, koydukça notlarımdan düşüyorum. Onlara borcum bitince ben artık üstüne eklemeye başlayacağım. Fakat fon hesabı kendi adıma olduğu için fonları satmadan iki çocuğuma bölüp verme durumum olmayacak bu yüzden birkaç hafta içerisinde çocukların adına fon açmayı planlıyorum bankaya gidip. Araştırdım, 18 yaşına kadar hesaplarını ebeveyn kontrol ediyormuş.