Merhaba kızlar bugün görüşmeye gittim yarın yetiştirilmek üzere eleman arayan bir sigortacının yanına başlayacağım ama çok korkuyorum zor mu kolay mı diye aranızda sigortacılık işiyle uğraşan anneler var mı bana yardımcı olur musunuz yani zor mu öğrenmesi