Doğum yapalı 3 ay oldu ve ilk adetimi oldum direkt doktora gittim spiral taktırmak istiyorum dedim Sezeryan sonrası 6 ay geçince gel dedi gitmem bugün takın dedim cesaretimi zor topladım zaten gurbetteyim bi de kimse yok çocukları bırakacak zor hastaneye neyse enfeksiyon kaparsın ben sorumluluk kabul etmem falan dedi bende çevremde çok var doğumdan hemen sonra taktıran dedim baya risk saydı yok illa olacak dedim zar zor taktırdım ama şimdi Yusuf Yusuf oldum tabi doğum sonrası hemen taktırınca bir sıkıntısı olan oldu mu rahim toplanmış dedi aslında ama baya da kötü şeyler dedi şuan hiç acı ağrı kramp vs yok ama başınıza gelen oldumu