nurx1 Kızlar ilk 1 buçuk ay çok güzel emdi bebeğim ama sonradan memeyi istemedi aktif emmedi şuan önce meme sonra mama veriyorum 5 dk anca emiyor şuan kilosu 6 kg normal mi önümüzdeki hafta 3aya gireceğiz 2720 kg doğum kilosuydu 🌸
nilinannesiiiiiii nurx1 maşallah bence çok iyi, 3570 doğdu oğlum 2 ay kontrolünde 5200kg çıktı sizin iyi bence hangi mamayı veriyorsunuz bende emziriyorum gece bir defa mama veriyorum sadece
derintoss Maşallah bence kilosuda gelişimide çok iyi benim kızım 3.5 kilo doğdu sadece anne sütü verdim ama hiç yemedi 3. Ay kontrolünde 6.200 gramdı
derintoss Emzirme konusunda vazgeçme geçici bir meme reddi yaşıyor olabilir sen emzirmeye devam et zamanla düzelir 🥰
nurx1 nilinannesiiiiiii Hipp başladık canım biz emziriyorsan bence mama hiç alıştırma doymuyor mu emme ile
derintoss nurx1 anne sütü ile büyüdü. mama hiç yemedi. Yazım yanlışı yapmışım mama yazmayı unutmuşum 😂
nilinannesiiiiiii nurx1 bende hipp veriyorum, yaa gece hemen mememde uyuyor bende bir defa veriyorum sonra uyandıklarında hep meme yoksa sürekli memeye kalkıyor