KendiEvimdeDeplasmandayim Kızıma montessori karyola aldım 90×190. İçine yatak öneriniz var mı ? Karar veremedim hangi marka iyidir ?
balkizlar KendiEvimdeDeplasmandayim lova yatak aldık kızıma 2 yıldır kullanıyoruz güzel… bizimki bellona çok kötğ tavsiye etmem
mervebyr25 KendiEvimdeDeplasmandayim puffy çok iyi hem rahat hem uygun indirim vardı bende alıcam inşallah siz yatağı hangi siteden aldınız ya da hangi marka
KendiEvimdeDeplasmandayim mervebyr25 e bebekte indirim vardı geçen gün sitesinden aldım. Dün geldi ama kurup bakamadık henüz iyi mi bilmiyorum. Puffye bakayım bende çok sağolun 🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim Busra986532 ölçüsü tutanlar var baktım şimdi. İndirimde çoğu modeli. Onu da inceleyeyim çok sağolun 💗
KendiEvimdeDeplasmandayim simseklivekalpli yataş indirimde şuan onu alacağım büyük ihtimalle ☺️ mağazadan bakayım bi modeline. sert mi olması gerekiyo hala 1yaşında oldu kızım ama
simseklivekalpli KendiEvimdeDeplasmandayim çok yumuşak olmaması lazım omurga için biraz sert olacak yatınca içine gomulmeyecek. Orta sert gibi düşünebilirsin 🌸
KendiEvimdeDeplasmandayim sifirekran_bolkitap yataşa karar verdim mağazaya gidince sorarım modelini boyutu varsa bakarım çok sağolun 🥰
KendiEvimdeDeplasmandayim Esmabetul yataşa yöneldim biraz ama ölçü de falan sıkıntı olursa bakarım çok teşekkürler 💗
sifirekran_bolkitap KendiEvimdeDeplasmandayim hatta marriot gibi lüks otellerde bu model olur genelde aşırı pahalı da değil ama rahat🫠
KendiEvimdeDeplasmandayim sifirekran_bolkitap bizim yatağımız da çok eskidi belki onu da değiştiririm ikna ettiniz beni şuan 😂
acimavi KendiEvimdeDeplasmandayim yataş aldık kızıma 4 sene önce, 2 taraflı yatak. Tavsiye ederim. Modelini hatırlamıyorum şu an ama sitesinde her modelin özellikleri detaylı yazıyor
KendiEvimdeDeplasmandayim acimavi çoğunluk yataş önermiş. Sitesinden baktım biraz ama mağazaya uğrayacağım bi çok teşekkürler 💗