moryazma memm097 Ben yeni aldım 5 programlı aldım. Hijyen programı vardı içeriğinde bebek ürünleri falan için mesela ekstra durulama falan yapıyormuş . Zaten kendim için söyleyim bir kısayı bi de uzunı kullanıyorum genelde
12betul memm097 Ben 5 programlı Beko kullanıyorum yıkamasından çok memnunum . Ama genelde sabit program kullanıyorum . Çok nadir 70 derece de çalıştırdığım oluyor o da çok nadir