mavi_123 aynılarını yaşadım hatta bebeğim aç kalmış ben gaz var ondan ağlıyor sanmıştım ama açmış anlayamamıştım 6-7. Günlerinde tabi o zaman sütte katı tazdikli gelmiyor biberonda hızlı geliyor ritim belli hoşlarına gidiyor zamanla süt kanallarım açıldı süt gelmeye başladı şimdi artık benide öyle emiyor ben mecbur silikon uç kullanıyorum zaten biberonla hemen hemen aynı uç. O yüzden memeyle kavgasıda azaldı.
Benim yaptığım hata bazen direkt mama yapıp verdim hiç meme teklif etmedim bu yanlışmış ne olursa olsun ağlasada meme var ama aşırı zorlama ki reddetmesin. Sonra zamanla sütün arttıkça zaten rahat çeker