O kadar ileri seviyedeyse yastık hiçbir işe yaramaz. Bebeğimin başını tam dört aylıkken ölçtürmüştük, hafif bir asimetri çıkmıştı ve kaska gerek görülmemişti. Şu an 1,5 yaşında, hala belli oluyor. Hiçbir şey değişmedi. Tabi bunu o zaman da sadece ben fark ediyordum şimdi de ben fark ediyorum, herkes gayet yuvarlak diyor. Belki çok yoğun düzleşmelerde elbette dikkat ederek zaman içerisinde düzelme kaydedilebilir. Siz yine yan yatırmaya gayret gösterin, bol bol sırt üstü, oturarak ve ayakta tutarak vakit geçirmesini sağlayın.