Ebrargunal 3 aylık bebegim icin yatak alacagim yer sorunumuz yok fakat park yatak mi yoksa akşam besik mi alsam kararsızım Deneyim ve bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim
piyanistbanabirak Ebrargunal bence park beşik istediğin yere götürüp kurabiliyorsun ve kullanımı da güzel biz 2 yaşına kadar ve daha fazla kullanılabilir Bebek emeklemeye ve ayağa kalkmaya başlayınca yatağa tırmanıyor bu konuda park beşik alt kademede daha iyi olur bence daha kullanışlı
ollaluna7 Ebrargunal kesinlikle park yatak çok kullanışlı oluyor 28 aylık hala kullanıyoruz katlanıyor çantası var gittiğiniz her yere götürebiliyorsunuz ayrıca kademeli ayağa kalkmaya başlayınca alt kademeye alıyorsunuz rahat oluyor