Kızlar doğum yapalı 35 gün oldu. Dikiş yerim baştan beri zorluyordu makata kadar dikiş vardı orası kapalı gibi duruyordu en başta. Şimdi ise vajina girişi görünüyor artık normal şekline geldi ama o dikiş hattı pembe kızarık böyle su değse filan zıplatıyor acısı elini dokundurmayı geçtim çok acıyor. Antibiyotikli krem vermişti kullanıyorum WC sonrası mecbur su tutuyorum çiş kalmasın diye ve kurutma makinası ile de hep kuruttum. İyi baktım yani. Bugün kontrole gittim doktor vajinal olarak baktı canım acıdı 😢 dikiş yerine de kremlere devam dedi bazı kişilerin iyileşmesi uzun sürer dedi . Böyle olan varmı ne kadar zamanda düzeldi ne kullandınız n’aptınız ? Çok acıyor ya emziriyorum bide oturmak işkence zaten