Mammakup 7 aylık oldu huyu iyice değişti. Bi ağlamalar bi kucağa gelmek istemeler. Mama sandalyesinde yemeği red edip kucakta yemek istemeler. Süpürge açınca ağlama kucağıma alıp süpürünce bi uslu haller. Yani resmen kucakcı 🤦🏻♀️Geçiyor mu bu durum 🤷🏻♀️
Dyglilaa Mammakup al bendende o kadar canım. Çocuğumun huyu suyu değişti resmen bu benim kızımmı diyorum resmen. Gerçekten bu 7 ay sendromlu geldi inşallah biran önce eski haline dönerler.
zeynepalp Evet benim oğlum da süpürgenin sesinden çok korkuyor, kucağıma alıp süpürünce susuyor. Yanından ayrıldığım an çıldırıyor. Valla banyoya bile birlikte giriyoruz 🤦♀️