Bebeğim desteksiz oturuyor. Sürünüyor. Emekleme yok. Mobilyadan tutunarak dik durabiliyor. Koltukta sıralıyor. Ama kendisi tutunarak ayağa kalkamıyor ve yüzüstü yatarken oturur pozisyona geçemiyor. Daha yeni otururken yüzüstü pozisyonuna geçmeye başladı. Böyle olan var mı? Normal mi?