eygokkk çok şükür. Biz periferikte yaptırmıştık. Fakat kötü olanlar yumurta gibi şişiyor ve 1 ayda çocukta durum bozulmaları oluyor demişti. Fakat o şişlikler ergenliğe kadar yok olmayabilirmiş bunu bilmeme rağmen aklımdan kaygımı atamıyorum🥲 Gece terlemesi, aşırı kilo kaygı, kan tahlilili bozuklukları, yüksek ateş gibi belirtilerle çocuklarda olduğunda endişelenmek gerekiyormuş