sevvalkayaa o kadar kısa sürede ön süt son süt kalmaz bence ya. Sık sık emdiği için homojen olur süt. Belki biraz yağsız olabilir mi? Acaba anne sütü besin değerini arttıracak bi şey var mıdır? Şu an yazarken sesli düşündüm gibi oldu. Emziren herkese lazım. Biraz araştıracağım.
Doktorda belki biraz daha takip etmek istemiş olabilir mi diye düşündüm. Ek gıdaya geçişe az kalmış, belki onunla mama da verelim diyebilir bir sonraki kontrolde. Bebişin dolu bez sayısı 5 kadarsa, keyfi yerindeyse istediği kadar emzirmeye devam edin benim kanaatime göre