11 ay 8günlük kızım var çok hasta asla ama asla durmuyor halsiz emeklerken bile dönerek düşüyor
Kucağımda taşımaktan helak olduma afedersiniz WC bile gidemedim aşırı ağlıyor bogaz enfeksiyonu var Boğazları sis diye ağlatmakda istemiyorum sabrım kalmadı tv açtım 10dkdır izliyor normalde eşimle bile çocuğumuz uyanıkken izlemeyiz bilmiyorum çok üzgünüm