gunusena mavideniz96 öss’ler çok pahalı ya.. Tss’de de atıyorum acıbadem falan eklenirse yine ciddi artıyor fiyat. Biz olduğu haliyle yaptırıyoruz ekleme çıkarma olmadan. Bakalım sigortacı belgeleri gönderdi şirkete haftabaşı haber bekliyoruz