Oğlum 2 buçuk yaşında bende devler kurumunda çalışıyorum 7 aylık hamileyim her gün kreşe gitmek istemiyorum diye ağlıyor kar döneminde bi 10 gün evde kaldık o zamandan beri evde kalmak istiyorum gitmek istemiyorum diyor hep ağlıyor servis saati gelince ne yapacağımı şaşırdım benim gibi olan var mı anneler çok üzülüyorum ama başka çarem yok