4 yaşında çocuğum toplama çıkarma, 4 basamaklı sayıları okuma, gibi yaşının ilerisinde bilişsel beceri gösteriyor. Üstün zekalık bir durum olmadığının çok farkındayım. Yine de böyle matematiğe ilgili çocuklarla ne yapılır, ne verilir, nasıl geliştirilir? Fikri olan anneler var ise çok mutlu olurum 🥰