Busra986532 Kızlar 2. Bebişe hamileyim yarın kese için kontrolüm var .Daha kimseye söylemedik eşimle .ailemin yanındayım sürpriz yapıcam .Adana da doğum ücretleri ne kadar oldu bilginiz var mıdır ? Güzel yalıda muayene 2560 olmuş :(
12betul Busra986532 Arkadaşım hamile Adana’dayım bende hayırlı olsun bu arada . Medline a gidiyor muayene ücreti 3000 Doğum ücreti de 50.000 olmuş . Ama doktor bişeyler yaparız demiş . Sezeryan için
hunilimomy Busra986532 yılbaşı öncesi dogum paketi 50 bindi guzelyalıda. Diger kurumlar hakkında bilgim yok. Altinkoza haluk ballıda dogum yapmıştım cok iyi bir hekim tavsiye ederim
Busra986532 12betul güzel yalıda 45 civarı vardır muhtemelen yarın bir sorucam bakalım niğdeden devamlı gel git yapamam ama yine kendi drumu düşünüyorum doğum için.teşekkürederim.
12betul Busra986532 güzel yalı için de bi tanıdık Aralık ta sormuş 45 demişler . Hatta arkadaşım o zaman 50 yi geçer diyordu yılbaşından sonra . Ama bilerek mi 2026 ya geliyor doğum diye öyle mi dediler yoksa cidden mi zamsız hali bilmiyorum . Ama cidden çok uçuk rakamlar ya . Bir de siz Niğde’den gelecekseniz yol derdi de var . Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin . Doğur doğur diyen devlet nerede adalet nerede naraları atmak istiyorum 😅