snur99 Yeni döneminiz hayırlı olsun 🙂 zorlu ama güzel bir süreç. Şuan oğlum 8 aylık. 6. Ayda başladık ek gıdaya. Tadımlarla 3 gün kuralıyla ilerledik. İrmiği ben bu ayın başında verdim ama benim bebeğime ağır geldiğini düşünüyorum. Ne zaman versem ıkınmaları arttı kabız gibi oldu. Daha hafif sebzelerle yoğurtla başlamanızı öneririm.