nisven ben asla bindirmicem diyordum bebeğim 5,5 - 6 aylıkken rahatsızlandım annemlere gittim babam kendince sürekli bebeği kucağımda taşıdığım için yorulduğumdan hastalandığımı düşünüp almış birşey diyemedim bindirdiler şimdi ben de evde bindiriyorhm arada ama çok kısıtlı herhangi bir sorun yok emekleme var tutunarsk kalkma var çok iyi geldi bana açıkçası bir işim olduğunda direkt koyuyorum ama hep gözümün önünde tutuyorum