Ağlıyorum felan baya dramatik yazdım yani evi istila etmediler daha şuan çok şükür Rabbıme olay öyle çok kötü de değil ama bazı videolar da görüyorum ama ben üste ben huylanan biriyim bu böcekte çok Nalet bir böcek olduğunu az çok öğrendim onun icin6cok kötü oluyorum sanki hiç geçmeyecek gjbi kusura bakmayın sizde 🥺🥺🥺🥺🌷