kayabahce Kızlar selam çok sevdiğim bi arkadaşımın ablası serviks kanserıymiş eşek sütü lazım nerden bulabiliriz
Dmt-01 kayabahce hangi şehirdesiniz.her şehirde varmıdır bilmiyorum ama adanada eşek çiftliği vardı biz babama ordan getirtiyorduk
Dmt-01 kayabahce anladım haklısınız.bizim tanıdıığımız damızlık koyun ve keçi birliğinde çalışıyordu biz onun aracaılığı ile alıyorduk