32 aylık kızım var . Tuvalet eğitimine başladık bugün 5. Gün . Hiç bir gelişme yok . Hem çişimi hem kakasını tutuyor . 5 gündür kaka yok 2 gündürde ben tuvaletten kalkmasına izin vermediğim için ağlarken çişini tutamayıp yapıyor ödül sistemi sticker oyuncak bebek vs her yolu denedim . Napmalıyım ? Yapmıcam deyip inatlaşıyor . Beze dönmek istemiyorum ama pes etmek üzereyim