cicek795_ bizde 3 aydır deniyoruz bugün adet gecikmemin 4. Günü ama hecen hafta cenazemiz vardı çok üzüldüm ağladım sonra 1 defalık antibiyotik kullandım sonradan aklıma ya hamilelik varsa diye şüpheye düştüm belki strestendir diye test yapmadım hayal kırıklığına uğramamak için birkaç gün daha geçsin öyle yapacağım. Aşırı derecede göğüs ağrım var sütyen taktırmıyor, kasık ağrım ve bel ağrım var adet olacakken de böyle ağrım oluyor bide akıntım var şeffaf su gibi