Aslında her anne doğru yapıyordur ama kendimi söyleyeyim
Hiç 3 gün kuralı yapmadım, 11 aylıkta az da olsa tuzu dahil ettim ve bize yaptığım usül yemekleri acısız ve az tuzlu yaptım, bazen yemedi hiç ısrar etmedim, sen bilirsin dedim geçtim
Ve maşallah diyeyim 🧿
Herşeyi yiyor, Meyve yoğurt hele ki peynir, bayılıyor.
Eline zurna dürüm vereyim yer😂😂
Ekmek çok seviyor, ve halâ yemezse üstelemem, gerçekten yiyemez diyeceğim şeyler harici herşeyi veriyorum
Ha bu benim usulüm ama dediğim gibi her anne doğruyu yapar.
Şimdi 13 aylık, geçen acısız lahmacunu Bi yemesi vardı😂😂😂
Maşallah maşallah 🧿🧿
Bide şey var, bu çocuk ömrü boyunca zaten yemek yiyecek, şimdi yemediğini 2 sene sonra belki yiyecek, yada yediği şeyi yemeyi bırakacak. O yüzden hiç kasmadım😂
Bide eşimle ben de hiç yemek seçmiyoruz, o yüzden yemek seçen bebe beni zorlardı Allahtan bize çekti😬🤭