Bebeğim dünden beri çok öksürüyor pazartesi aşı oldu diş çıkarıyor hepsi aynı ana geldi bugün de ateşi yükseldi hastaneye götürdük doktor hırıltı vs yok dedi dinledi rvs olabilir mi dedim baktı iyice kontrol ett enfeksiyon da yok dedi ama çok öksürüyor ilaçta vermedi evde ne yapabilirim ememiyor da geniz akıntısı çok fazla