iremisteya Kızlar merhaba 2.5 yaşındaki kızım çok fazla tırnak yiyor ve ne yapsak önüne geçemiyoruz bu durumu yaşayan var mı varsa neler yaptınız önüne nasıl geçebilirimm tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏🏻
mobesebesir iremisteya oğlumda da vardı acı oje sürdüm bi kaç kez de pulbiberi elime aldım bidaha yersen sürerim dedim. Ama önemli olan altında yapan yada tırnak yemesini tetikleyen sebep var mı? Mesela benimki benden gordugu için yapıyordu sırf yemesin diye bende bıraktım
iremisteya mobesebesir acı oje için 3 yaş altına olmaz dedi eczacı ama yine de deneyeceğim sanırım altında yatan sebebi de inanın anlayamıyorum 🥹