Anestezistanne pozitifzey ultrason bana ait değil ama benim kesemde yuvarlak idi oğlum oldu 🥹🤭bu bir arkadaşımın ultrasonu merak ettim anlayanlar varmış
Anestezistanne pozitifzey benim yuvarlak idi başta herkes bu teoriye göre kız demişti sonra ileri ki haftalar fasulye gibi oldu 🤭oğlum 11.haftada yüzde yüz cinsiyetini belli etti
pozitifzey Anestezistanne Ahaha tirollüyolar ozaman hıc anlamam ama yuvarlak kız fasülye kese gibi oval keseye erkek derler bildgm bu 😂