ygzmoms Randevu aldım bugün gideceğim devlet hastanesi panik atak anksiyete için. Yarın öbür gün memuriyet açısından olumsuzluk olur mu bilgisi olan var mı
balkizlar ygzmoms olmaz… etrafa zarar verecek bir rahatsızlığınız olmadığı sürece kişilik bozukluğu ya da şizofreni gibi bir zararı yok… öyle kimseler de olmasın zaten