elifimmm123 aysekmekci bizimde böyle altı aylık oldu ama dört aydan beri böyle ne gelen var ne giden perişan oldum her gün ağlıyor salyasi desen hiç durmuyor yüzü hep egzama oldu salyadan inşallah en kisa sürede ikizimizinde bebisi çıkarırda bir rahatlarlar🤲
saremomm_ aysekmekci 11,5 aylık kızımın 6. Aydan beri böyle bu ara daha kabardı inşallah hemen gelir 🥲 Allah yardımcımız olsun 🥲
ayrilbacim aysekmekci şuan öksürüğümüz var ama hasta sanırım onun için diş çıkarırken öksürüğü ilk kez duydum canim
aysekmekci ayrilbacim bizde de sadece öksürük var başka bir şey yok dedim acaba dişten kaynaklı mı bazıları da diş öksürük yapmıştı yazmış
ayrilbacim aysekmekci ben sanmıyorum dişin öksürük yaptığını doktorumuz ishal ateş iştahsızlık huzursuzluk yapar demişti